Zo helpen wij bedrijven betekenisvolle content te maken en te verspreiden
Een content-aanpak met jullie DNA en doelgroep centraal
Ons doel is om bedrijven, groot en klein, te helpen om hun verhaal op de juiste manier te verwoorden en om te zetten in content die de doelgroep raakt. En om ervoor te zorgen dat deze inspanningen gaan bijdragen aan meer sales en omzet. Dit doen we door allereerst een stevig fundament neer te zetten: een strategie traject. Vanuit deze strategie gaan we samen aan de slag met de creatie van content, de distributie ervan richting jouw doelgroep, het evalueren en optimaliseren van content.
EEN CONTENT BLAUWDRUK IN 3 STAPPEN
1.
Bepaal het DNA van je organisatie
Bij het maken van de Blauwdruk beginnen we met het onderzoeken van het DNA van jouw organisatie. Als duidelijk is wat dat DNA is en welke klik jouw klanten met dit DNA hebben, vormt dit een stevige basis voor de contentstrategie.
2.
Onderzoek je doelgroep
Om echt van betekenis te kunnen zijn voor je doelgroep willen we je doelgroep écht leren kennen. We gaan met ze in gesprek over hun doelen, behoeftes, frustraties en gedrag. Ook brengen we de klantreis in kaart om in de strategie de juiste keuzes te kunnen maken.
3.
Zet je contentstrategie neer
In de contentstrategie zetten we het klantverhaal van jouw organisatie centraal: het verhaal van de positieve verandering die je klant heeft doorgemaakt door jouw product te gebruiken of met jou samen te werken. Vanuit dit verhaal bepalen we content en kanalen voor alle fases in de klantreis.
EN DAARNA… CONTENT CREATIE EN PROMOTIE
Wij… of
Wij nemen je op basis van een abonnement (helemaal op maat) of strippenkaart werk uit handen: brainstorm, content creatie, plaatsen en promoten, evaluatie en rapportage.
…jullie
Wij helpen jou en je team om vanuit de strategie content te gaan creëren, verspreiden en promoten. En deze werkwijze te integreren in je bedrijf.