Betekenisvolle content

Iedereen weet dat betekenisvolle content belangrijk is om je doelgroep aan je te binden. Maar op goed geluk content de wereld de wereld in slingeren is niet de oplossing. Er is op dit moment zelfs meer content dan tijd om het te consumeren(!). Wil je er dus voor zorgen dat mensen jóuw content onder ogen krijgen, moet je er als marketingprofessional voor zorgen dat je écht betekenisvolle content maakt en verspreidt. Content die impact maakt op het leven van je doelgroep. We helpen je in 5 stappen! Lees meer

In de huidige maatschappij van oneindig veel commerciële boodschappen zoeken steeds meer consumenten naar andere redenen om een product of dienst te kopen. Er zijn heel veel bedrijven die roepen dat ze de laagste prijs hebben of een product met perfecte kwaliteit. Maar door van betekenis te zijn voor mens, maatschappij of milieu kunnen bedrijven zich vandaag de dag pas echt onderscheiden.
Lees meer

Storytelling

Heb jij het gevoel dat storytelling alleen is weggelegd voor grote bedrijven met ervaren marketeers en gigantische budgetten? Niet vreemd dat je dat denkt, want mooie voorbeelden komen immers vooral van klinkende namen als Google, Volvo of Redbull. Toch is storytelling uitstekend toepasbaar in elk bedrijf. Groot of klein. Met een goede methode is het helemaal niet nodig om supercreatief of fancy te zijn. Zolang je maar echt en oprecht bent, is storytelling ook iets voor jouw bedrijf. Wij helpen je op weg om storytelling toe te passen in jouw bedrijf. Lees meer