Betekenisvolle marketing
strategietraject

Op een betekenisvolle manier op weg naar meer leads!

contentstrategie

Betekenisvolle marketing
strategietraject

Op een betekenisvolle manier op weg naar meer leads!

Als je dit herkent is het strategietraject wat jij nodig hebt:

  • Je voelt dat er veel meer in je bedrijf zit en wilt groeien
  • Je wilt meer leads genereren door een betekenisvolle inzet van online marketing
  • Je hebt niet genoeg kennis van de verschillende online kanalen
  • Je weet niet waar je moet beginnen en doet dus maar van alles (of juist niks)
  • Je vindt het moeilijk om intern tot een sterk merkverhaal te komen en dit online door te vertalen
  • Je online content (website, blog, social media, email) heeft geen richting, er zit geen plan achter
  • Je hebt geen continuïteit en consistentie met online zichtbaarheid
  • Je hebt geen tijd om veel aandacht aan (online) marketing en content te besteden

Dit levert een strategietraject je op:

  • Duidelijke kaders waarmee je kunt gaan bouwen aan meer naamsbekendheid, autoriteit en leads
  • Een uniek en sterk merkverhaal doorvertaald naar concrete content en online kanalen, zoals je website, blog, SEO, email en social media kanalen.
  • Praktische richtlijnen voor je online zichtbaarheid en de organisatie hiervan.
  • Een betrouwbare en deskundige partner die je helpt om deze nieuwe manier van marketing te implementeren.
  • Rust en tijd omdat wij de strategie volledig voor je uit handen nemen en je vervolgens ontzorgen, begeleiden of trainen.

Het strategietraject is geschikt voor jou als je:

  • Een dienstverlener bent, een product verkoopt waar veel vragen omheen zijn, of een product verkoopt met een lange(re) buying cycle.
  • Klaar bent om van start te gaan met een duurzame marketingaanpak waar je nog lang de vruchten van plukt.
  • Het bij jou bedrijf past om van echte betekenis te zijn voor je klant en dit om te zetten in commercieel resultaat.

Wat krijg je en hoe werkt het?

Dit is wat je krijgt:

  • Duidelijke en realistische doelen waar je met online (content)marketing naartoe gaat werken
  • Een uniek DNA-profiel van jouw organisatie als startpunt voor betekenisvolle marketing
  • 1 of 2 persona’s voor de beste inzichten in de behoeftes van potentiële klanten
  • Voor elk persona een klantreis voor de juiste klantinzichten in de juiste fase
  • Content sweetspot als unieke kernboodschap voor alle content
  • Tone of voice + look & feel voor een unieke en passende uitstraling van content
  • Contentpijlers die richting geven aan de inhoudelijke onderwerpen van content
  • De creatieve invulling van content die perfect past bij de persona’s en de gekozen pijlers
  • De kanaal- en promotiestrategie zodat de content je doelgroep op de juiste plek op het juiste moment bereikt
  • Een contentkalender om als team gestructureerd en super efficient te kunnen werken

Dit is hoe het werkt (in 8 stappen):

  1. We maken in Trello het project aan zodat iedereen altijd inzicht heeft in de voortgang
  2. We vragen je om enkele voorbereidende opdrachten te doen zodat wij genoeg input hebben
  3. We gaan met jou én je doelgroep in gesprek om belangrijke inzichten te achterhalen
  4. We gaan aan de slag met jouw contentmarketingstrategie
  5. We creëren een feedbackmoment om jouw of jullie mening te horen
  6. We presenteren het eindresultaat in jouw organisatie
  7. We bepalen de wensen en behoeftes voor de implementatie en uitvoering van de strategie
  8. Wij helpen je met content creatie, verspreiding en promotie (middels begeleiding en training, of nemen werk voor je uit handen)

Omdat elk bedrijf anders is maken wij het strategietraject altijd op maat, op basis van wensen en behoeftes.


Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag een strategiegesprek met ons aan.

Wat krijg je en hoe werkt het?

Dit is wat je krijgt:

  • Duidelijke en realistische doelen waar je met online (content)marketing naartoe gaat werken
  • Een uniek DNA-profiel van jouw organisatie als startpunt voor betekenisvolle marketing
  • 1 of 2 persona’s voor de beste inzichten in de behoeftes van potentiële klanten
  • Voor elk persona een klantreis voor de juiste klantinzichten in de juiste fase
  • Content sweetspot als unieke kernboodschap voor alle content
  • Tone of voice + look & feel voor een unieke en passende uitstraling van content
  • Contentpijlers die richting geven aan de inhoudelijke onderwerpen van content
  • De creatieve invulling van content die perfect past bij de persona’s en de gekozen pijlers
  • De kanaal- en promotiestrategie zodat de content je doelgroep op de juiste plek op het juiste moment bereikt
  • Een contentkalender om als team gestructureerd en super efficient te kunnen werken

Dit is hoe het werkt (in 8 stappen):

  1. We maken in Trello het project aan zodat iedereen altijd inzicht heeft in de voortgang
  2. We vragen je om enkele voorbereidende opdrachten te doen zodat wij genoeg input hebben
  3. We gaan met jou én je doelgroep in gesprek om belangrijke inzichten te achterhalen
  4. We gaan aan de slag met jouw contentmarketingstrategie
  5. We creëren een feedbackmoment om jouw of jullie mening te horen
  6. We presenteren het eindresultaat in jouw organisatie
  7. We bepalen de wensen en behoeftes voor de implementatie en uitvoering van de strategie
  8. Wij helpen je met content creatie, verspreiding en promotie (middels begeleiding en training, of nemen werk voor je uit handen)

Omdat elk bedrijf anders is maken wij het strategietraject altijd op maat, op basis van wensen en behoeftes.


Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag een strategiegesprek met ons aan.

Een doordachte en werkbare contentstrategie, dat was onze behoefte. Hallo Blauw heeft dit voor Gapph naar volle tevredenheid uitgewerkt. De kennis en ervaring, de planmatige aanpak en de hulp die zij ons bieden zorgt voor een hele prettige samenwerking.

Cindy KuijtenGapph Vastgoedbeheer